Levering og returnering

RETURRET

I forbindelse med handel på alroshop’s webshop gives der 14 dages fuld returret gældende fra den dag du modtager din/dine vare/varer. Varerne skal returneres ubrugte og i samme stand som ved modtagelse. I tilfælde af emballage, mærker eller lign. er brudt, ødelagt eller fjernet tages varen ikke retur. Returpakken skal indeholde ordrenummer og info omkring, at du ønsker pengene retur. Hvis du er i tvivl bedes du kontakte alroshop på telefon +45 8612 2333 eller e-mail kundeservice@alroshop.dk.  Når alroshop har modtaget en returvare, der lever op til vores returneringsbetingelser, vil købsbeløbet blive tilbageført til det kreditkort, som varen er betalt med. Det er vigtigt, at du gemmer din postkvittering som dokumentation for fremsendelse af din returvare. Fragtomkostninger i forbindelse med returnering betales af køber. Du kan til fordelagtig pris købe retur pakkelable - klik her .-

 

RETURRET AF GAVER

Hvis du ønsker at returnere en gave du har modtaget, der er købt på alroshop’s webshop, kan den byttes til en anden vare af samme værdi. Hvis du ønsker at bytte til en dyrere vare, kan du betale differencen og få den nye vare tilsendt i stedet. Udgifter i forbindelse med returnering og eventuel ny levering dækkes af dig selv. I tilfælde af du ønsker at returnere en gave bedes du kontakte alroshop på telefon +45 8612 2333 eller e-mail kundeservice@alroshop.dk. Vi er til rådighed mandag-torsdag 10.00 og 17.30, fredag 10.00-18.00 og lørdag 10.00-14.00. Returnering følger betingelserne beskrevet under returret. Du kan også bytte varen i vores fysiske butik i Aarhus. Ønskes pengene retur kan de blive refunderet til det kreditkort gaven er betalt med.

 

 

REKLAMATION

Handler foretaget på alroshop’s webshop er underlagt køberloven og forbrugerstyrelsens retningslinjer. Oplever du fejl eller mangler på en vare laveret af alrohsop, bedes du gøre opmærksom på fejlen eller manglen inden 8 dage efter modtagelse. I forbindelse med reklamationer gælder købelovens regler. Det er din pligt som køber at angive, og på efterspørgsel dokumentere, fejlen eller manglen på den fremsendt vare. Jvf. købeloven kan du klage over fejl eller mangler, der er opstået indenfor 24 måneder efter køb. Dog er er skader, fejl og slidtage som følge af forkert brug, forsømt vedligeholdelse eller almindeligt slid ikke omfattet af denne lov. Du bedes rette skriftlig henvendelse til alroshop’s e-mail kundeservice@alroshop.dk i forbindelse med fejl, mangler, reklamation eller udeblevne varer.

 

LEVERING

I forbindelse med en handel på alroshop’s webshop kan du selv vælge om du ønsker at hente varen/varerne i vores fysiske butik eller få den/dem leveret som en pakke til din dør eller til et opsamlingssted. Ønsker du afhentning i butik skal du vælge det under levering.

Alle forsendelser fra alroshop’s webshop sendes som pakkepost, der sikrer pakkesporing. Under forsendelse er pakkerne forsikrede. Ved modtagelse bedes du kontrollere pakkens indhold for eventuelle skader. I tilfælde af skader på pakkens indhold ved modtagelse, bedes du anmelde skaden til det ansvarlige fragtfirma senest 2 dage efter modtagelse og returnere varen til alroshop. Alroshop er ikke ansvarlig for skader pådraget under transport.

Hos alroshop har vi leveringsaftaler med GLS, der står for levering i Danmark. Du kan selv vælge om du ønsker levering til din adresse eller til et opsamlingssted i nærheden af dig. Fragtomkostningerne afhænger af hvilken type levering du vælger. I forbindelse med køb over 500 kr. sender vi fragtfrit til hele Danamrk (GÆLDER IKKE PÅ NEDSATTE VARER).

Bestiller du varer til levering udenfor Danmarks grænser vil leveringen blive ekspederet af PostNord. Fragtomkostningerne på 250 DKK vil fremgå af din ordregodkendelse inden betaling.

Vi sender bestillinger hurtigst muligt. For retningslinjer for forventet leveringstid se nedenstående:

  • Danmark: 1-3 hverdage.
  • Norden: ca. 1-6 hverdage.
  • Europa: ca. 2-6 hverdage.
  • USA: ca. 5-8 hverdage.
  • Resten af verden: ca. 5-10 hverdage.

 

I tilfælde af forsinkelser hos fragtfirmaet kan vi hos alroshop ikke drages til ansvar.

Hvis din leverance udebliver fremsendes en ny uden beregning. I tilfælde af en udeblivende leverance bedes du kontakte alroshop på telefon +45 8612 2333 eller e-mail kundeservice@alroshop.dk. Vi er til rådighed mandag-torsdag 10.00 og 17.30, fredag 10.00-18.00 og lørdag 10.00-14.00. I tilfælde af din leverance udebliver og vi ikke har en vare tilsvarende den du skulle have modtaget på lager, vil du blive refunderet det beløb du har betalt for varen. Refusionen vil blive overført til det kreditkort varen er købt med.

 

HVOR BLIVER MIN PAKKE AF?

I tilfælde af din leverance udebliver er du altid velkommen til at kontakt alroshop på telefon +45 8612 2333 eller e-mail kundeservice@alroshop.dk. Vi er til rådighed mandag-torsdag 10.00 og 17.30, fredag 10.00-18.00 og lørdag 10.00-14.00. Vi skal bruge dit ordrenummer for at hjælpe dig. Vi kan fremsende dig trackingnummeret på din pakke, så du kan spore den.